ההסתה נגד החרדים: האם הגיע הזמן לגוף הסברה?

אייל ראובן 3 Comment on ההסתה נגד החרדים: האם הגיע הזמן לגוף הסברה?

הפרשנים ישי כהן ומני גירא שוורץ שוחחו עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר על ההסתה נגד החרדים והצורך בגוף הסברה | וגם: ישי כהן מפריך כמה מהשקרים

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקמפיין התקשורתי כנגד החרדים: הפרשנים מני גירא שוורץ וישי כהן, שוחחו עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי).

מני גירא שוורץ: "הגיע הזמן שהמפלגות החרדיות יבינו שאחד הנושאים החשובים לטפל בו זה איך להציג את הציבור החרדי, שלא לדבר על ההתנהלות ביניהם".

ישי כהן: "נכון שישנאו אותנו כך או כך. אבל אם יש שנאה זה לא אומר שצריך להגיש את הלחי השניה. צריך שיהיו כמה אנשים שיגיבו לשקרים שמופצים. אם היה מטה הסברה היה אפשר להפריך את רוב השקרים". 

הוא הוסיף: "אני אתן דוגמא – פורסם שסוכם עם יהדות התורה לשנות סעיף מסוים בתקנות באופן שיאפשר כביכול להמשיך את אפליית הבנות הספרדיות, אפילו אני התקוממתי, איך ש"ס יכולה לתת לזה יד. הלכתי לבדוק את התקנות וזה פשוט שקר. גם מי שעמד מאחורי הכתבה אמר לי כנראה התבלבלתי. אבל לא רק שדה מרקר לא פרסם הבהרה – כלכליסט עשה לזה פולו אפ".

שוורץ: "הסיפור הוא הקהל, הציבור המסורתי שהגן על החרדים אבל הוא ניזון מאותם עיתונים וגם הם אומרים לעצמם אוקי החרדים באמת השתגעו. מרחיקים את הקהל הזה וזו האחריות שלנו".

כהן: "נרי הורביץ שכותרת מאמרו הייתה על כך שתקציב החינוך החרדי גבוה מזה החילוני – אמר שהוא עצמו לא מרוצה מהכותרת של דה מרקר והוא זה שקורא במשך שנים להשוואת התקצוב בחינוך. אם רק היה מי שיכול להרים טלפון אליו בזמן אמת ומפריך את השקר. אתה רואה שהאיש שהפך לסמל הרוע בנושא הוא התומך הכי גדול של המפלגות החרדיות".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    למי אתם מחכים!!!
    הלא כל מצב השנאה ההכפשה וכו' = תקשורת

  2. 2

    מזמן היה צריך גוף הסברה !
    צריך שיהיה גם שיניים לגוף הסברה וגם גיבוי של חוקים המענישים את המסיתים.

  3. 1

    הזמן לגוף הסברה הגיע מזמן וחבל שחיכינו שהנמלה תגדל לפיל יש הרבה מאנ”ש שיודעים לעשות את זה יפה מאוד כמו הרב שלמה בניזרי ואחרי הכל תמיד צריכים לזכור אחים אנחנו זה בסדר שלא נסכים על כל דבר אבל יש לנהל דיונים בצורה מכובדת ולא מבוססת על שקרים והלוואי שלא מאוחר מדיי.